Winter is coming here in Milwaukee!

Hi everyone.
I'm sorry for that I haven't posted anything since last month.
I was very busy in the latter half of November because of class paper, Boston career forum, hang out and Thanksgiving holiday! and everything has passed and It's already December now! Holiday season! It means only one month is left in this year...wow. I always think about what I've done within each year in every December, so the time is coming lol
 
I have tons of things that I wanna share with you and keep a record in this blog, so that I think I gonna write some posts for each events I experienced last month.
 
はい、またまた日が経ってしまいました。ごめんなさい。
私はとても元気です!ミルウォーキーの冬はすごく寒くなることを予想してたんだけど、
今年は暖冬らしく2回しか雪が降ってません。日本の12月に比べると圧倒的に寒いけど。
最近は5度くらいかそれ以下の気温。朝晩はもっと冷え込むけどね。
 
ってことで、11月後半は嵐のように過ぎ去りました。
ボスキャリに向けて出発する11月19日(木)に
Urban Planningの7ページのペーパーの提出とソシオのテストが被って死にそうになりました。
でも、生きてます。人はそんなにやわじゃないですな。強いです。
 
11月最終週はサンクスギビングホリデーで5日間のお休みでした!
韓国料理食べたり、お酒飲んだり、Moniqueの家でご飯をごちそうになったり、
シカゴへ旅行に行ったり(!)と充実した休暇でした♡
 
書きたいことが沢山あるから、分けてブログを書こうと思います。