Milwaukee County Zoo

Hi, how's going everyone?
 
Recentry, it's getting colder and colder, and super windy past two days!
The temperature has been around 10℃ or below here in Milwaukee.
Though it is almost same temperature in December in Tokyo, I don't feel its too cold.
Did I get used to the Miwaukee? and I'm becoming Miwaukeean? Lol
 
こんにちは!
ついに本格的に寒くなってまいりました。
昨日おとといと風が強すぎて、ShufanとHyejeongとサンドバーグに行くまでの道で叫びました。
気温も10℃前後で、すでに日本の12月並みなんだけど、
風さえなければそれほど寒くないです。
ついに私もミルウォーキー人になってきた?!笑
 
 
  Last weekend, I went to the zoo with my friends!
It's been a while coming to zoo for me, so I had so much fun there. (It was kind a chilly tho.)
We could enter without paying fee because every first Saturdays are free entrance!
(Thanks Mami for asking me going there together♡)
 
先週の土曜日に動物園に行きました!
入園無料の日に行ったから、お財布も心も満たされた。笑
さすがアメリカ、動物園自体はそれほど広くなかったけど、
動物の種類とか展示に凝っているわけじゃないのに
無駄に土地を広くて使ってて、なんか疲れちゃったけど。
まあ楽しかったからすべてオッケー!
 

 

Flamingo.
Yes, she is my favorite animal. Why you so beautiful?
 
大好きなんです。いつ見ても美しい。

 

 

 

 

 

 

寒い言いながら,アイス食べちゃった。
Girls can eat ice cream even if it's cold outside.





 

 

 

She? He? never looked at us.
 
 



 

...Is your room enough large for you?
キリンは室内にいました。狭くないのかしら。

 

 

What happened to you?
 
 

 

 

 
It is real, not fake.
作り物みたいだけど本物。
「かっこいいだろ、俺。」って言ってそう。
 
 
One week has passed soooo fast.
It's 14th November today.
In a week, I'm going to Boston attending Boston Career Forum!
In two weeks, Thanksgiving holiday!
I'm so excited for everything because every event is for the first time for me!
but before that I need to finish my paper for my urban planning class...
 
6 pages
6 pages
6 pages
6 pages
 
I know I should stop writing this blog and start my paper. Lol
 
動物園に行ったのが先週の土曜日のこと。
今日はそれから1週間経った土曜日。
時間が過ぎるのが早すぎる…
urban planningの6ページのペーパーが来週の木曜日締め切り。
ああ、書かなくては。
ブログ書いてる場合じゃないのは分かってます。笑
 
頑張らなきゃ~。
 
ではまた。
See you soon.
 
Hikari